Klasična prodaja

Fokusirajte se na klijente, a ne na nepotrebne procese

Ključni uvjet za uspješnu klasičnu prodaju su agilni i prilagodljivi prodavači koji se brzo prilagođavaju okolini, a prije svega, koji imaju vremena i resursa da se u potpunosti posvete postojećim ili potencijalnim klijentima. S naprednim pametnim alatima možete olakšati komunikaciju zaposlenika s klijentima, pružiti im alat za učinkovito upravljanje kontaktima i rasteretiti ih nepotrebnih procesa kako bi se mogli usredotočiti samo na rad sa klijentima. 

Prednosti

Prednosti digitalizacije klasičnih prodajnih aktivnosti

S naprednim poslovnoinformacijskim rješenjima možete brže pristupiti ključnim poslovnim podacima i željama klijenata te se brže odazvati na njihove potrebe i želje. 

Spojite i automatizirajte prodajne aktivnosti, od početnog istraživanja tržišta, stjecanja i njegovanja (potencijalnih) klijenata do rješavanja reklamacija. Upravljajte željama i zahtjevima klijenata na jednom mjestu i osigurajte da ćete uvijek biti u toku. 

S naprednim softverskim rješenjem osigurajte da će vaše marketinške i prodajne aktivnosti uvijek biti usklađene i da će obje ekipe pristupiti ključnim informacijama u stvarnom vremenu. 

Specijalizirano rješenje za terensku prodaju otvara potpuno novu dimenziju prodaje na terenu i omogućava prodavačima da na terenu obave ključne aktivnosti, od pregleda cjenika do pripreme ponuda. 

E-mail je gotovo 40 puta učinkovitiji u dobivanju novih klijenata od Facebooka ili Twittera. 

Želite li saznati kako digitalizirati prodajne aktivnosti?

Prijavite se za besplatnu konzultaciju.
Prijavite se

Produkti

Optimizirajte svoju prodaju