AllForTeam Support

Rješavajte probleme brzo i učinkovito

Platforma omogućuje svim odjelima podrške jednostavno i učinkovito upravljanje komunikacijom i rješavanje zahtjeva korisnika. Tako dobivate zahtjeve, pritužbe i tehničke probleme na jednom mjestu, jednostavno dodjeljujete zahtjeve odgovarajućim odjelima i prateći vrijeme i uspješnost rješavanja zahtjeva. 

Prednosti

Sve na jednom mjestu

Pri svakom podnesenom zahtjevu, upitu ili pritužbi možete bilježiti utrošeno vrijeme. Na taj način imate jasan uvid u koliko vremena ste riješili određeni problem. Osim toga, imate pregled povijesti i uspješnosti rješavanja zahtjeva. 

Svaki primljeni zahtjev prikazuje se kao aktivan i čeka dodjelu. Jednim klikom možete odabrati odgovarajuću osobu za rješavanje zahtjeva. Osoba kojoj je dodijeljen zadatak dobiva obavijest i prihvaća ili odbija zadatak. 

Osim podrške korisnicima i partnerima, platforma AllForTeam može rješavati i druge probleme. Imajte jednostavan pregled nad svojim zaposlenicima, njihovim radnim satima na projektima i dolascima i odlascima s radnog mjesta. AllForTeam je sveobuhvatno rješenje potpuno povezano sa sustavom Dynamics 365 Business Central. 

Rješenje AllForTeam je potpuno povezano sa sustavom Microsoft Dynamics 365 Business Central iz kojeg crpi ključne podatke. Povezanost je moguća i sa rješenjem AllForTeam, tako da na jednom mjestu imate podatke o vremenu utrošenom na određenom projektu i informacije o prisutnosti zaposlenika. 

Želite znati više?

Prijavite se za besplatno savjetovanje.
Pretplatite se

Rješenja

Povezani proizvodi