Microsoft Dynamics 365 Kadrovska evidencija

Učinkovito praćenje vaših zaposlenika

Svako poduzeće treba učinkovito upravljati informacijama o zaposlenicima, budući da te informacije postaju sve važnije u vođenju poduzeća, a zaposlenici predstavljaju sve veću vrijednost poduzeća. Automatizacija i pametna upotreba softvera omogućuje brzo donošenje odluka i prilagodbu promjenjivim poslovnim procesima i zakonskim zahtjevima. 

Prednosti

Jednostavno, pametno, inovativno

Pristup svim informacijama vezanim uz zaposlenike moguć je s jednog mjesta. Sve pojedinosti mogu se dobiti jednim klikom. Linije kartica omogućuju brz pregled kompleksnih informacija vezanih uz trenutni status zaposlenika. 

Rad i izgled programa mogu se prilagoditi zahtjevnosti i željama korisnika. Na taj način uvijek dobivate nove i poboljšane funkcionalnosti, bez obzira na standardne objekte drugih dijelova poslovnog paketa. Održavanje i prilagodba zakonskim zahtjevima su brzi i učinkoviti, bez potrebe za posebnim nadogradnjama i troškovima. 

Nije potrebno čekati da se završe sve aktivnosti u plaćama i kadrovskoj evidenciji prije uspostavljanja nove sistematizacije. Paralelno se izrađuju nova radna mjesta i opremaju svim potrebnim parametrima (točke, opisi, dodaci, kompetencije, potrebna oprema...); radnici se raspoređuju na nova radna mjesta; izrađuju se novi ugovori ili aneksi. Bilo koju sistematizaciju možete prebaciti u primarnu i tako odrediti koji će podaci vrijediti za plaće. 

Imajte veću fleksibilnost u izvještavanju i izradi dokumenata. Na karticu radnika možete priložiti bilo koji dokument (ugovori, odluke, skenirani dokumenti...). Svi dokumenti se spremaju unutar baze podataka i uvijek su dostupni svima koji imaju pristup tom dijelu kadrovske evidencije. Dokumenti se arhiviraju zajedno s ostalim podacima i sigurni su od neovlaštenog pristupa, budući da nisu izravno pohranjeni na tvrdom disku. 

Želite znati više?

Prijavite se za besplatno savjetovanje.
Pretplatite se

Rješenja

Povezani proizvodi