DMS – sustav za upravljanje dokumentima

Bezgrešno upravljajte i razmjenjujte dokumente

S učinkovitim dokumentnim sustavom možete uspostaviti osnovu za unos, pohranu i distribuciju dokumenata te provedbu bezpapirnih radnih postupaka. Smanjite troškove, uredite i ubrzajte poslovanje te osigurajte zaposlenicima trenutačan pristup poslovnim dokumentima. 

Prednosti

Koje su prednosti korištenja suvremenog dokumentacijskog sustava?

Pomoću suvremenog dokumentnog sustava moći ćete brže stvarati i razmjenjivati dokumente te potrošiti manje vremena na traženje ključnih dokumenata. Zahvaljujući sigurnom načinu pohrane, osigurat ćete da se dragocjeni podaci neće izgubiti ili slučajno izbrisati. 

Uspostavite automatizirani digitalni unos svih vrsta pristiglih dokumenata - računa, otpremnica, narudžbi - i izbjegnite ručni unos dokumenata. 

Pomoću dokumentnog sustava lakše ćete uspostaviti uređen način pohrane i prosljeđivanja poslovne dokumentacije te tako doći do željenih informacija u samo nekoliko sekundi. 

Razmjena informacija i dokumenata odvija se brže i učinkovitije pomoću dokumentnog sustava. Sustav dodjele prava i kontroliranja osiguravaju apsolutnu sigurnost i povjerljivost dokumenata. 

Zaposlenici u prosjeku troše više od tri tjedna godišnje na traženje, brisanje, stvaranje i dijeljenje dokumenata. 

Želite saznati više o rješenjima u području upravljanja dokumentima?

Prijavite se za besplatnu prezentaciju.
Prijavite se

Produkti

Izboljšajte svojo produktivnost